Early bird

Å herre Jesus. Klokken var ikke mer en 05.30 da dagen min begynte! Bestemte meg nemlig igår kveld for å ta 06.05 bussen opp igjen til Ålesund! Slik at jeg får hele dagen i dag der oppe! Skal bruke en del tid på Moa til julegaver og diverse, så trenger dagen! I skrivende øyenblikk står jeg oppe på bussplassen her i Almenningen og venter! Gatelysene er av(?) så her er rett og slett BEK mørkt! Har på mørke klær, men drasset med meg en refleks vest i det jeg gikk ut døra, så håper han ser meg her jeg står, haha:). Så om du ser dette Jostein, så kommer jeg GANSKE tidlig, hihi :D. Må vente ca en time på neste buss i Ørsta, så regner med det kommer et innlegg da også, siden jeg ikke har stort annet å gjøre der! Men nå kommer den vel snart, så speaks!

20121126-062325.jpg

Legg igjen en kommentar

