Last night

Ja da orker jeg endelig og sette meg ned for et innlegg, haha. OFF. I går var helt c-r-a-z-y. Jeg og joakim hadde planer om å kanskje drikke, men vi hadde ikke bestemt oss helt. Men så endte det da selvfølgelig med drikking til slutt, og aleks ble også med! Joakim drakk på 60%, og jeg hadde fortalt han på forhond at den gangen jeg drakk 60%, så endte det bare med EN STOR blackout! Dagen etter kunne jeg ikke huske NOEN ting nesten. Seriøøst, drit ekkel følelse, haha! Men Joakim klarte faktisk å tømme HELE den forbanna flaska, og om han var full? MØKINGS! Han var den første av oss som kabbet! Og VET dere hva!? Morningen etter finner vi ut at Joakim hadde SPYDD i sengen min! fyyy faeeen. Hahha! Han hadde spydd i sengen, og faktisk klart og lagt seg på det, for neste det var helt FLATT! Vurderte å legge ut bilde av det, men gud og fader. hahah ÆSJ. Skal spare dere for den! Vi hadde store planer om å dra til måløy senere på kvelden, men kvelden endte som sagt med at joakim kabbet på mitt rom, JEG ble så full, men klarte heldigvis å spy i do da, også gikk jeg opp på romme til Andrea å kabbet (Takk for lånet Andrea, mehe), og Aleks sovnet på badgulvet på bade nede! Hahahaha. For en gjeng.

MEN! Dagen derpå har faktisk vært overraskende bra! Vi Spiste frokost, såg cupfinalen (HØDD!! FANTASTISK !!:D), også kjørte de meg på jobb til halv 4 også dro de hjem. Jeg hadde litt hodepine i dag, men utrolig nok ikke noe mer! Så jeg er egentlig sjeleglad at jeg spydde i går, for viss ikke, så blir alltid hangoveren 1000 ganger verre!! Joakim derimot? Han var det litt verre med tror jeg, haha! Helt ødelagt! Da jeg kom på jobb, så var jo ikke cupfinalen ferdig, så da måtte vi faktisk bare se den ferdig før vi gjorde så veldig mye! Og igjen: DET ER SÅ SYKT! HØDD!?! Hahahah! KONGE! Rundt klokken 7 så kom moren til Jostein innom jobb til meg, og leverte en pakke som Jostein hadde bestilt! Det ser dere på bilde nederst! Du også jostein :) Nei nå skal jeg legge meg, også er det opp igjen til Å-town i morgen. 12.35 bussen fra Måløy tror jeg det blir :) Gleder meg !

Enjoy & Speaks:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

