Brå start på dagen

Da har jeg endelig kommet hjem, og NÅ skal jeg slappe av! Kom som sagt hjem i går, og da hadde pappa og vibeke laget Indisk Tandoori Chicken til kvelds. NAM. Åh det  var så godt det!

 

Kjempe godt var det!:) Pappa og vibeke gikk å la seg «tidlig», siden de skulle reise til ålesund i dag, mens jeg ble sittende oppe så alt for lenge! Haha off. Var merkelig nok ikke trøtt i det hele tatt. Så noen episoder med gossip girl, og PLUTSELIG var klokken nærmet seg 2! Viste jeg skulle ha seinvakt i dag, så det var ikke krise, men jeg ville legge meg tidlig slik at jeg fikk litt ut av dagen før jobb. Jeg gikk å la meg, men ble liggende å lese i «nye boken», så jeg er sikker på at jeg ikke var i drømmeland før ivertfall 3!

 

Dagen i dag derimot, ble ikke heelt som planlagt, haha! Jeg hadde jo seinvakt i dag, så i gårkveld skrudde jeg av lyden på tlf, og ingen alarm, slik at jeg kunne sove til jeg våknet. Av meg selv. Men neida! Jeg BRÅvåknet av at noen ringte på døren i dag rundt halv 9 tror jeg det var? Jeg tullet rundt meg dyna, og gikk irritert bort til døren for å se hvem det var. Var jo så trøøtt etter å ha vært oppe så lenge, og i tillegg siden jeg VISTE at jeg hadde seinvakt og kunne sove lenge. Og gjett hvem som stod deer dere! FARFAR! haha. Å han fortalte meg at pappa hadde ringt han å spurt om han kunne dra opp å vekke meg siden jeg ikke hadde tatt telefonen. Jeg gikk å hentet tlf, og da så jeg hva det gjaldt. Jeg hadde sikkert 10 -15 tapte anrop fra jobb, sikkert 20 + av mamma, og 10 + av pappa. Det hadde skjedd en missforståelse på jobb, og det viste seg at jeg EGENTLIG skulle på tidligvakt i dag! Ikke sein! Så jobb hadde prøvd å ringt meg, ikke fått svar, ringt mamma, hun ringte meg, ikke fått svar, mamma ringte pappa, pappa ringt meg, ikke fått svar, pappa ringte farfar, og farfar kom opp å ringte på døren! Hahah, siiick! Så jeg måtte bare kjappe meg å gjøre meg klar, også kjørte farfar meg på jobb! Alt ordnet seg til slutt, men GAD for en måte å bli vekt på da! Så jeg har altså da vært på TIDLIGVAKT i dag, og skal på SEIN i morgen. Så da får jeg i det minste nyte lørdagskvelden, og sove lenge i morgen heller:D. Joakim kommer kanskje på besøk, så vi får se hva vi finner på. Om vi går ut i kveld eller ikke, vi får se!

 

 

Har også vasket joggeskoene mine. Og nå er de nesten like hvite og fine som da jeg fikk dem! De tålte veldig godt vasken også, og jeg kjenner ingen forskjell! Deilig! Etter en nokså «brå» start på dagen, så er jeg nå egentlig glad for at jeg hadde tidligvakt. Bare verst i starten, alltid. Jeg var ferdig klokken 2, og da kom farfar og hentet meg. Han lurte på om jeg ville kjøre litt også, så da sa jeg selvfølgelig ja til det. Kjørte en tur til osmundsvågen, også hjem. Gikk veldig greit. Jeg ble med ned til farfar og farmor, siden jeg måtte skjekke båten uansett. Det har jo regnet noe så forferdelig de siste dagene, og som nevnt før, så kjørte vi jo båten til almenningen forige helg. Og når den står her, så må jo også vi passe på den. Den var godt full, men jeg fikk tømt alt! Så her Jostein! Ser du? Trenger en vask ser jeg btw! mehe. 

Våres båt var ikke SÅ full som den på bilde under da, haha, men der var ganske mye! Se da!? Like før det renner over jo! Men det som er pluss med de båtene der, er at de ikke synker! Så vannet renner vel bare ut av. Men likavel, tror den trengs å bli tømt den også snart! 

 
Da jeg kom jeg i går, så lå her også et brev å ventet på meg! Wiiii! Se daaa:D

Jepp, det er Rihanna billettene våres <3 Endeliig! De skal bevoktes som gull ass. Aaaah gleder meg sånn! Nei nå skal jeg se litt mer gossip girl, også skal jeg rydde litt før jeg får besøk! Kanskje det kommer et innlegg til i kveld, vi får se!

Speaks!

 

Legg igjen en kommentar

