On my way hoome

20121123-171039.jpg

Ja da er første kjøretime gjennomført, og jeg sitter på bussen påvei hjem for jobbehelg! Vil ikke!:( I skrivende øyeblikk er klokken bare 17.10, mens ute ser det ut som om den heller hadde nærmet seg 10! BEKMØRKT jo! The winter is heeere. Kjøretimen gikk btw over all forventning. Kjekk kjørelærer og grundig opplæring, så dette blir bra!:) Bussen er stappfull med folk, og i tillegg er jeg så syyykt sulten akkurat nå ! Rakk kun å hive i meg en liten mandarin før i dag, og det er alt! Ikke bra! Tror vi skal stoppe for en lengre periode i Volda, så da blir det rett på bensinstasjon/butikk om jeg finner, for å hamstre mat! Pappa sendte akkurat melding at det ventet kvelds hjemme rundt klokken 9, så skal prøve å ikke spise meg mett, mehe:). Jeg har selvfølgelig glemt headsett/ørepropper, så jeg har ikke DEN dritt å gjør på. Kanskje jeg skal sove om jeg klarer! Vi får se!

Speaks:)

Legg igjen en kommentar

