5 years with the best

Det er så sykt å tenke på! For FEM år siden, 22.11, i går, 15 år gammel, så ble jeg sammen med verdens beste gutt. Jostein! Tenk da! FEM hele år sammen!? Det føles sååå lenge siden ut, at vi var 15 år og gikk på ungdomsskolen sammen! Og nå, 5 år senere, er vi samboere og bor i Ålesund! Jeg er så fornøyd med livet mitt akkurat nå, at jeg klarer ikke og laver å smile når jeg tenker over hvor heldig jeg er. Jostein, Ålesund, skole etter nyttår med besteste Joakim, snart lappen, og sist men ikke minst en konsert jeg gleder meg så veldig til neste sommer, hihi! Åh. LoveMyLife!

Det ble ingen innlegg i går, fordi hele dagen gikk til kjærestekos! Vi har hatt en «tradisjon» med at vi kjøper hverandre gaver på dagen vår, så det ble selvfølgelig ikke noe unntak i år. Og HERREGUD så glad jeg ble! Vet dere hva jeg fikk eller? ESCADA parfyme OG Fotballfruens dagbok! Wiiii:D. Til jostein klarte jeg aldri og bestemme meg for HVA jeg skulle kjøpe, så det endte til slutt opp med en sesongpakke 1-4 av DEXTER. Vi så noen episoder sammen i går, og i dag har han tatt noen episoder med seg på skolen, så tror det falt i smak:-). Dagen i går ble som sagt feiret, og på menyen var det svineribbe til kvelds, og vaniljeis med lune skogsbær til dessert. Min favoritt! Seriøst! Trodde vi skulle dø begge to etterpå. FY så mette!? Off. Haha! Mellom mat og dessert ble det The notebook på skjermen. Ingen av oss hadde sett den, men hørt at den var ganske bra. Og vet dere? Det var den! På slutten av filmen så klarte jeg ikke å holde igjen tårene, haha! Ååh! Nydelig film!♥

Jeg har bare sittet og bladd og bladd i fotballfrue boken, og jeg kan ikke si noe mer passende en at den er helt fantastisk! Gud så mye jeg kommer til å bruke denne boken, det bare kjenner jeg allerede! Masse nydelige lett tilgjengelige LCHF oppskrifter, og god inspirasjon og motivasjon til trening i EN bok! Perfekt! Jeg hadde sånn vurdert å kjøpe den til meg selv FØR julen kom, slik at jeg kunne lage julebaksten i LCHF, inspirert av henne. Så jeg ble så super glad!:D♥ Syns litt synd i søte Joakim da! Pratet med han på telefon, å skulle fortelle hva jeg hadde fått, og TROR dere ikke han hadde tenkt å gi meg den boken i julegave? Allerede bestilt? Haha off! ♥

I går skulle jeg som nevnt ha første kjøretime, men fikk melding med Henriette at møte hun var på tok lenger tid en hun hadde regnet med. Så timen ble utsatt til i dag klokken 2. Var helt greit for meg, siden jeg hadde en del å gjøre uansett, så passet bra! Blir LITT stress i dag, siden jeg skal hjem med buss pga. jobbehelg, men det skal nok gå:) Nei nå skal jeg Shine’e opp her litt, hoppe i dusjen, pakke, kjøretime, også hjem med buss! Lang dag, menmen!


Speaks!

Legg igjen en kommentar

