26.07.13 – RIHANNA here we come!

Jaaaa, dere leste rett! HERREGUD ♥ Satt i dag tidlig og skulle få tak i billetter til konserten i Oslo, men det klarte jeg desverre ikke! Men fikk tak i 4 PLATINUM billetter (de beste plassene) til ekstra konserten i Bergen, så jeg er MER en fornøyd uansett!! GAAAD så jeg gleder meg daaa! Slik som det ser ut nå, så er det meg, Joakim, og Jostein som skal reise! Lillian var ment for den fjerde billetten, men hun har ikke helt bestemt seg enda, men vi får se! For dere som enda ikke har fått det med dere, så har Rihanna altså kommet ut med et nytt album, UNAPOLOGETIK. Jeg kjøpte hele albumet på Itunes dagen det kom ut, så jeg har allerede begynt å lære noen av sangene, og selvfølgelig fått noen favoritter ♥ For dere som ikke har hørt det enda, GJØR DET. Og for dere som ikke har sett Diamonds musikkvideoen hennes, GJØR DET.

 
Jeg har sittet og tenkt over hva mer jeg egentlig ønsker meg til jul, men jeg sliter faktisk! Hah, utrolig nok! Men fant 3 ting til da:

  • Skåler – Hvite med sølvskrift
  • Escada parfyme – en av de på bilde
  • Jeffrey Campbell – Lita Shoes

Jaaaaja. Dagen i dag har ikke gått til den dritt. Har bare chillet max. Eller vent! hahah! Vet dere? På mandag, så kjøpte jeg meg JUST DANCE spillet til Playstation 3. Prøvde det ut i dag, og herregud så sliten jeg ble etter en stund med dansing. Haha off. Men så gøøøy! Gleder meg til å danse med Jokkim en gang,haha, eller bare se han danse!! Sånn btw så skal jeg ha første kjøretime i morgen med Henriette, kjørelæreren min! Gru-gleder meg, men gad så godt det skal bli å få lappen ferdig. Can’t wait! Nei nå er det Hotell Cæsar, kvelds, og farmen med the love of my life ♥

Speeeaks !

Legg igjen en kommentar

