Vært helt krise uten internett!

Herregud, da har vi ENDELIG fått internett igjen her oppe i Å-town. GAD. Gått ca en uke nå uten internett her oppe, og det har vært til begge’s store fortvilese! Og ikke ha internett er faktisk helt krise! Merker så fort hvor avhengig jeg er av å ha det. Heeldigvis så har jeg gratis internett på telefonen da, men jeg har brukt det så mye at de har satt ned hastigheten. Så nå må jeg jo vente i 3 år før jeg i det hele tatt får opp en side.. Så da sier det vel seg selv at blogging ikke har vært aktuelt! Andre ting som har skjedd disse siste dagene, er at jeg har vært hjemme for å jobbe. Der har det gått i som sagt jobb, familiebesøk og venner. Forige mandag skulle meg og jokkim sende kontrakten til Cancam skolen i posten, og etter det tok vi oss en runde rundt i måløy byyy.

Fikk blandt annet endelig kjøpt meg Party Alias, så nå slipper vi endelig det stresset med å ringe rundt for å låne det her og der når vi vil spille! Det var på tilbud, så da måtte jeg nesten bare slå til! I tillegg hadde jeg fått lønn, så deet : ). Også har jeg kjøpt de to tights’ene på bilde lenger nede, og ja, hellO Cubus jenta! På kvelden samme dag, så hadde vi bestemt oss for å ta noen nye bilder til et prosjekt som vi holder på med! Meg og Jokkim altså! Haha. HERREGUD så domme vi følte oss da! Se da: Joakim klaget litt over «puppene» sine, hahha, så han kom med idéen om å TAPE det stramt! hahahah! Det kan dere se på bilde lenger nede! GUD så jeg looo. Uansett. Etter ALT styret med den tape’inga, finne ut hva han skulle ha på seg og diverse, så gikk vi ut, og hadde tenkt oss opp på utkikksplassen for å ta bilder der.

Da vi var kommet opp til stadion, tok jeg tilfeldigvis et bilde av Jokkim, og skulle trykke inn for å se bildet jeg hadde tatt etterpå. GJETT hva som kom opp da!? » No Card» eller noe i den duren! Hahahah. HELE jokkim var HELT inntape’a, han hadde ordnet seg en good stund, og vi var kommet så langt opp som på stadion! UTEN minnekort, hahahha. Så da var det bare å gå ned igjen, og le! Hah, herregud! MIN FEIL! Var så skråsikker på at det var inni! Jaaaja. Vi skal nok få tatt det igjen! På fredag forige uke var jeg fortsatt hjemme, og da kom Jostein også hjem til helgen! Han hadde meldt seg på båtførerkurs, så var egentlig derfor han kom hjem! Så nå har han gjort DET også, så neste sommer kan vi forhåpentligvis ta oss noen turer med båten til pappa, hihi:D♥.

Siden vi begge var hjemme, så bestemte vi oss for å prøve å få satt båten våres opp på land for vinteren, og HERREGUD for en syk tur det var. For det første, så tenkte vi å ordne det på søndagen, og da var det selvføøølgelig DRITTvéir! Regn, hagl, SUPER kaldt, MYE vind, og ja you name it. Båten har stått i polljen siden vi flyttet til Ålesund, slik at Mats og ingvill har auset den og passet på den nå når vi ikke bor hjemme lenger. Men siden de ikke har noe plass å oppbevare den, så skulle den opp på land i ALMENNINGEN. Så de vil si, at vi måtte KJØRE båten fra polljen og til Almenningen, på søndag, i DET véiret! Haha det er sykt at vi lever! På bildene ser det ikke så ille ut, men det er fordi at når ting var på det verste, så kunne jeg ikke ta opp mobilen å ta bilder, ikke SJANS! Bølgene var så store, og på et tidspunkt så var jeg sikker på at vi skulle få en bølge opp i båten, og havne i havet! hahaha offa meg. MEN DET GIKK BRA!

Jostein var jo så stressa når ting var på det verste generelt, også kom jeg i tillegg og skreik! Haha stakkars! Men jeg var så reeeedd, haha! Da vi endelig var kommet trygt til land, var det allerede begynt å bli så mørkt at vi ikke fikk tatt opp båten! Men nå er den ivertfall kommet til ALM, så nå gjenstår det bare å dra den opp! Da vi kom hjem, så fortalte jeg pappa hva vi hadde gjort, å han var jo helt fortvila stakkar, haha! At vi var helt gaalne som hadde vært på sjøen i en liten båt i DET véiret, og IVERTFALL uten å si ifra! Haha off!:) Men vi hadde sagt ifra til moren til Jostein da, og Mats, såå:). Nei nå kan jeg ikke skrive mer, blir alt for mye!! Men ja, nå som vi har internett blir det «normal» blogging igjen!:) Speaks!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Legg igjen en kommentar

