NÅ er alt i boks <3

Det ble ikke ikke noe innlegg i går dessverre! Vi fikk besøk av Einar i går, så plustelig var klokken alt for mye, og før jeg rakk å tenke over hva klokken var, så hadde den nærmet seg 01.00! Så da var det bare å hoppe rett i sengen, siden jeg hadde tidligvakt i dag! Rett etter jobb, så dro jeg, Jostein og Andrea for å kjøpe gave til mamma som har bursdaag i morgen! :) Dette innlegget er forhåndskrevet, så akkurat nå så er vi vel supermette etter en god kvelds hos mamma, og koser oss der! Det jeg skulle fortelle i går, ser dere på bilde lenger nede! wiii!:D Før vi reiste i går, så lagde jeg wok til middag, og åh! Det er virkelig noe jeg liker! Er også VELDI glad i sånn vannkastanje! NAM!

På mandag så var nemlig meg og jokkim på intervju for cancam skolen, og vi fikk nesten med en gang beskjed om at vi begge var Komt inn!! Ah gaaad vi ble så gladee!:D Så ja, det var det vi feiret, og det var kontrakten som ventet i posten på meg hjemme! Så da blir deg skole på meg og jokkim 9. Januar neste år, i Ålesund! Perfeeeekt!:D nei må jeg springe, snakkes!

Legg igjen en kommentar

