Update number 12348920,0088

 

Da har det gått en stund siden sist, igjen. Og på denne lillie tiden har det faktisk skjedd litt! Lørdag forige uke, så beste meg og Jostein oss for at vi ville ut å drikke! De fleste av vennene til Jostein, inkludert han, var ute på Fredag, så de orket ikke på lørdag. SLAPT, mehe. Uansett. Vi ville jo ute, og fant ut litt senere at Anders, Stian og Vidar skulle ut, og at de skulle vors’e hos Anders, så daa slengte vi oss på der! Selv om det bare var vi 5, så klarte vi jammen det og ha det gøy! haha! Alltid gøy med nok Alkohol inn i bilde! Jeg fant ut at jeg skulle prøve Absolut Vodka, siden jeg ALLTID drikker bacardi. Alltid, haha. Funket ivertfall! Senere på kvelden så dro vi ut på LIPP, og festet der, helt til Jostein sa vi måtte hjem, grunnet et stk. full M. Heeh. Sånn ellers så kom Jokkim på besøk på mandag, og ble til tirsdag. Og GAD så mye penger som har gått på buss de dagene han har vært her, haha. Føler vi ikke har gjort annet en å reise fram og tilbake, spist på kafé, vært her og der, osv! Men for all del, super gøy!

Jokkim har også funnet ut at det spøker her, hahahaha. Så søt du er. Jeg av alle har så lyst å oppleve noe sånt, så nå føler jeg at jeg går rundt å hører etter lyder hele tiden, og ser etter uforklarlige ting. Paranoid! Vi kjøpte oss også parykker som dere ser nederst, og egentlig bare på gøy! Haha, vii altså! Når det kommer til mat, så har jeg også fått noen nye favoritter! Den milde Brunosten, og 2 forskjellige toroposer! En til kylling, og en til laks! De 2 toroposene skal man spe ut med melk/fløte/créme fraiche. Også tømme det over da enten kyllingen eller laksen i en form og toppe det med ost! Syykt godt! Det som jeg har bilde av, det er den med kyllingen, + at jeg har lagt til paprika, sopp, løk, og brokkoli til. Anbefales!

På fredag skal vi hjem, BEGGE 2, og DET er en stund siden! Jeg har jobbehelg, og Jostein skal egentlig ikke noe spesielt hjemme, annet en besøk. Er så lenge siden han har vært hjemme, så:) Hjemme i posten venter det også noe som jeg nesten ikke klarer å vente med å åpne! Skal vise dere når jeg har kommet hjem, og åpnet! wii:D. Kommer også hjem til tomt hus helt sikkert, fordi paps er på sykehus! Blindtarmbetendelse! Ble lagt inn på tirsdag, og er der fortsatt, men alt er under kontroll slik som jeg har forstått. Bli fort frisk paps! Jenny hadde også det, og hun sa det var syykt vondt, og det samma sa pappa. Og da snakker vi VONDT. Gad, håper jeg aldri må igjennom det der! Jaaaja. Speaks!

 

Feiriing! Forteller på fredag!

New favorites!

 

 

Legg igjen en kommentar

