Kort tur ble til lang tur!

 

Haha herregud! Vi handlet jo inn på mandag for hele uken, men det var selvfølgelig noe jeg glemte å handle. Nemlig Auberginer, og det viktigste av alt! OST! Så nå i sta, skulle jeg gå bort på butikken, på Meny, for å handle det. Meny er bare 3 min unna, så er ikke langt i det hele tatt. Liker best å handle alt vi skal på Coop Obs, siden meny er så dyrt. Også heller bruke Meny som en nødløsning, som idag. Uansett da. Da jeg endelig var kommet bort, og hadde funnet osten, så ser jeg at de faktisk ikke HADDE aubergine! Og til det som står på menyen i dag, så MÅ vi ha aubergine! Så da hadde jeg et valg igjen, og det var å gå ned på kiwi å handlet det! Og til info, så er det myye lenger! Brukte litt over en halvtime ned og opp igjen, men godt var det! Så angrer ikke!

På kiwi kom jeg også over denne sjokoladen, som fotballfrue er så glad i! Har lenge tenkt å prøve den ut, men har liksom aldri skjedd. Så i dag fikk jeg endelig kjøpt den, og den er nå prøvd ut! JEG personlig har aldri vært noe særlig glad i mørk sjokolade, men har smakt noen opp igjennom tiden som har vært gode, og siden jeg alltid pleier og gi ny mat en sjans, så selvfølgelig skulle denne også få en! Sjokoladen var helt grei, og sikkert av interesse for dem som liker all mørk sjokolade. Men for meg, så falt den inn blandt favorittene. Den var heilt grei. Mitt på tréet. Men i sammenheng med kakao er den sikkert kjempe god! Smelte den og spe den ut med melk. Eller i en blanding med nøtter eller kokos! Elsker kokos! Så vi får se hva jeg kan klare å gjøre for å få den til å bli GOD etter min smak! Mye muligheter! Til middag/kvelds i dag, så står det gratinert spansk gryte på menyen! Går etter serveringstipset bak på toropakken:) Så håper den blir bra! Nei nå skal jeg begynne å salte auberginene, slik jeg gjorde når jeg laget moussakaen til Caroline, så snakkes!

 

Legg igjen en kommentar

