Gått i ETT kjør!

 

Daa har jeg endelig tid til å oppdatere! På søndag etter jobb, dro jeg OG Joakim opp igjen til Ålesund, og i dag reiste han hjem. Hovedgrunnen til at han ble med opp her, var fordi vi skulle innom Cancam skolen, og få svar på ting vi lurte på ang. skolegangen osv. Så nå er det gjort! På mandag så gikk dagen bare i et forbanna kjør! Opp tidlig, gjøre oss klar, buss til byen, gjorde diverse ting der, buss tilbake til moa, handlet og diverse der, OGSÅ! Hahaha. På søndags kveld da jeg og Jokkim kom opp, så bestilte vi kino billetter til Skyfall, den nye Bond filmen.

Jeg var HELT sikker på at jeg bestile til den som skulle gå klokken halv 6, så Jostein kom rett etter skolen og møtte oss på moa. Der spiste vi litt, også gikk vi bort til kinoen. Tenkte med en gang når vi kom inn, at det var så rart at de ikke hadde åpnet døren inn til kinosalen enda, siden de alltid åpner dørene ivertfall et kvarter før filmen begynner. Men ikke denne gangen. Vi stod og ventet leeenge, før vi tenkte og dobbeltsjekke billettene, og DER. Der stod det søren meg 20.30! Hahaha, offameg. MIN feil!! Vi hadde jo planer om å ta oss en tur ut etter filmen som vi trodde skulle gå halv 6, men siden det ble 20.30, og vi ikke var hjemme før klokken nærmet seg halv 1 på natta, så ble det selvfølgelig ingenting av, haha!

Så da var det bare å ta buss hjem, og vente til klokken nærmet seg. Da klokken nærmet seg, så var det buss tilbake til moa for å se filmen. Filmen skulle starte halv 9, og være ferdig akkurat slik at vi kunne rekke bussen som skulle 22.55. men NEIDA. Her sluttet filmen 22.57, og vi var hele 2 minutter forsene til bussen, og måtte vente en TIME på neste buss, som gikk 23.55. I tillegg var det så utrolig kaldt, og for meg, frostpinnen som jeg er, hadde på CONVERSE! Tror ikke man får bedre sko til å bli iskald på beina med for å si det sånn.. FYY F***.

Vi Orket ikke å vente en hel time på bussen, så Jostein ringte å bestilte taxi. Tror dere taxien kom? Nope. Haha heeerre for en dag!!! INGENTING gikk veien! Og i tillegg, var jeg så UTSLITT, TRØTT, og DÅRLIG! Nei gud. Så det ble til at vi måtte vente en time på bussen, men vi ventet inne på statoil da. Så frøys gjorde vi ikke, og takk gud for det! Så det var DEN dagen. I dag valgte vi og sove LITT lenger, og formen min etter en god natt søvn ble så mye bedre! Gud så fysisk dårlig jeg blir av lite søvn altså, haha. Det er helt sykt. Dagen har gått til moa, og storinnhandel til uka. Middag/kveldsen våres i dag ble ENDELIG lavkarbo pizzaen! ENDELIG fikk jeg prøvd den. Den var kjempe god, men neste gang skal jeg prøve å steike bunnen litt alene først, for så å ta på fyll, også inn igjen i ovnen slik at den blir litt sprøere! Også LITT mindre fyll på, haha :) Men alt i alt en meget god pizza!

Joakim som HATER buss med store bokstaver, så det må nesten bare dokumenteres, hahah!

 

 

 

 

Seriøst, så SKUMMEL med maske!

 

Begge mine J-gutter har nå investert i skoene i midten der! Begge såg så smashing ut, og jeg er i himmelen <3

 

Lavkarbopizzaen! Anbefaales! Spis med GOD samvittighet!

Legg igjen en kommentar

