Mobilblogg: Titanic går aldri ut på dato!

Klokken nærmer seg halv 11, og jeg er allerede kommet i sengen! Haha, sick. Halv 11 på en lørdagskveld! Skjeeer med verden! Neimen jeg er faktisk sykt trøtt etter uken, og har i tillegg tidlig i morgen, så. Kvelden har gått i tegning faktisk. Virkelig lenge siden jeg har sittet en hel kveld og bare tegnet! Og det må jeg si, det har jeg virkelig savnet kjente jeg! Så det skal det bli mer av! Sånn ellers har jeg vært alene hjemme i omtrent hele dag. Pappa har kommet innom med krabbe som de hadde fått da, så det har vært kveldsen min. Gooodt! Elsker krabbe! Og til den, så rullet Titanic på skjermen. Fant ut at jeg hadde så lyst å se den igjen, siden det er år og dag siden sist. Og jada, jeg griner hveeer gang, haha! Slår IKKE feil! Er altfor overfølsom når det kommer til grinefilmer. ALT for overfølsom, haha. Jaaaja. Som alle vet, så er Titanic en fantastisk film, og man KAN ikke ikke like den. Det går bare ikke. Filmen er bare helt utrolig. Alt er så bra! Elsker den! Og som overskriften sier; den går aldri ut på dato!! Kjente jeg gjerne skulle sett filmen sammen med noen, virkelig! Savnet og ha en stk kjæreste jaa! Nei nå tenker jeg og sove litt, og gamble på at klokken stiller seg selv i natt! Gjør som regel det, så :). Speaks!

20121027-224144.jpg

20121027-224156.jpg

20121027-224206.jpg

20121027-224217.jpg

20121027-224518.jpg

Legg igjen en kommentar

