Gledet meg til du skulle komme, men..

Dette var vel litt tildig?! Og ja, jeg snakker selvsagt om snøven som plutselig bestemte seg for å kommer over natten. Og ikke bare er det snøv, men det er også griisekaldt ute, pga myye vind! Off! Ruskevéir! Har jo ikke blogget skikkelig siden før helgen, men uansett da. Paps hadde jo bursdag forige torsdag, så da hadde vi en liten feiring her hjemme på søndagen med familie!

Senere samme kveld, så skjedde det som ikke SKAL skje! Dette her er nesten så flaut at jeg ikke vet om jeg skal fortelle dere det, hahahahahha!:( Men klarer ikke å la vær! Vel.. Etter en hyggelig kveld med slekt, så skulle jeg legge meg for kvelden. Hadde pusset tennene, og var egentlig klar for å hoppe i sengen. Skulle bare en tur på dooo først. Og der. DER skjedde mitt verste mareritt. JA, jeg hadde den flotte iphonen min i baklomma, skulle til å dra ned buksa, og der hørte jeg at telefonen traff dosete, jeg skjønte hva som var iferd med og skje så jeg snudde meg, og DER. DER så jeg telefonen min dette NEDI do… HERREGUD. Jeg hadde ikke tid til å tenke hva som egentli hadde skjedd før jeg reagerte som et lyyn med å kjøøre hånden min nedi do, ta telefonen,hive av dekselet, og tulle den inni et håndkle. For SÅ å springe opp, sette på ovnen i full panikk. Å herrregud så mye jeg følte på en gang da altså! Hahahah! GÅR det an å være så dom til å kunne klare noe sånt? Og i tillegg var jeg så lei meg, og redd for å ha ødelagt telefonen, samtidig som jeg ikke kunne gjøre annet en å le av meg selv der jeg stod. Flau som FAEN. Ah gaaaad! Men UTROLIG nokk, og så heldig som jeg er, så endte det hele med suksess, og telefonen funker like bra den dag i dag ♥. Etter en tur til syden, og en hel natt i risbad riktig nok da..

Trafikalt grunnkurset mitt fikk seg også et «bad» siden jeg har det bak i dekselt sammen med bankkortet mitt..

Det var DEN dramatiske helgen, haha, off! Sånn ellers, så har jeg jobbet hele uken, og skal jobbe i helgen, så har bare EN fridag denne uken, som da er i morgen. Den ska nytes den! Fikk spørsmål om å jobbe i morgen også, og jeg sa selvfølgelig ja, og tenkte at «jaja, ingen fridag denne uken, men penger blir det!». Helt til jeg fikk en telefon tilbake om at de hadde sett at jeg allerede var på overtid denne uken, og siden alle skal ha minst 1 fridag i uken, så fikk jeg rett og slett ikke lov å jobbe i morgen! Litt synd at de trengte folk, og jeg er ledig og KAN jobbe, menmen. Følge reglene må vi, så jaja:). På mandag, så hadde jeg seinvakt, og tidligere på formiddagen, så hadde jeg med meg Leo på en tur ut i det fine høstvéret! Tok oss et aldri så lite besøk ned til farmor :-). Og der var hun i full gang med middagen for dagen, med selvplukkete gulrøtter fra hagen! Gud så mye frukt å grønnsaker de har i hagen sin! Typisk «besteforeldre» hage, eller hva?.

 

(Selvplukket gulrøtter fra hagen til venstre!)Farmor har plukket alle eplene fra hagen deres, og lagt de til modning oppe på lofte, siden hun synes de fortsatt er litt sure. Jeg for min del synes de er best når de er sure! :D

Tenk! Disse bildene fra det nyydelige høstvéret var fra mandag! Bilde av de plommene på bilde over her, de hadde jeg egentlig tenkt å ta med meg en pose ned å plukke, siden de var ville! Men nå er jo det full snøv ute, haha, men skal ta meg en tur ned senere å skjekke om de fortsatt henger!:). Og vel. Her kommer bilder fra dagen i dag:

Leo sine første «snøballer» i pelsen i år !

JEPP. SNØØØV. Og datoen i dag? 25 Oktober! Siiick. Det går vel bort, for så å komme igjen når den SKAL. Til juuuul ♥ Får vi håpe! :). Men nå er det kyllingfilé til middag, så speeeaks!

Legg igjen en kommentar

