Endelig er alt i boks!

 

Første delen av dagen min gikk til jobb. Vi har en bruker som er der om det trengst avlastning hjemme, så når h*n er hos oss, følger det også med en personlig assistent på dagtid i ukedagene. Denne uke, altså Nikolai! Var ikke så mye arbeid til tider, siden vi er så effektive når vi først har arbeid, haha. Så i dag føler jeg at dagen bare har gått i pauser! Hah, nei ikke såå gale, men mye døtid har det vært! Meen, godt med sånne dager også! Sånn ellers så fikk jeg verdens beste glamelding når jeg hentet posten i dag etter jobb! Fikk endelig beviset for trafikalt grunnkurs i posten! Hadde rotet det vekk, og kunne ikke begynne å kjøre før den var i boks. Så NÅ er alt ordnet og klart! Hadde nermere 2 timers «lærekjøring» med farfar i dag! Og haha, det var jo noe for seg selv, men for all del. Bare jeg får kjøre, så klager ikke jeeeg! Lillian ringte meg i dag også! Etter jobb, sånn i 3 tiden! Da hadde hun såå mye å fortelle om den nye jobben hun hadde vært på! Spesiell og innholdsrik dag er vel de rette ordene der! Og når hun var påvei hjemover, så gikk hun forbi klappemannen! En uteligger i Bergen! Tror ivertfall han er uteligger? haha. Så ja, deer har jeg sensurert ansiktet! Vi møtte på han sist vi var i Bergen, også kom hun over han i dag i mens hun pratet med meg! Nå i sta når jeg skulle ha meg kvelds, så hadde vi seriøst ingenting i kjøleskapet.. Så da ble det «omelett» på meg igjen. Det vil si at jeg alltid prøver meg på å lage omelett, men så ender det ALLTID opp med eggerøre istedenfor, siden jeg ikke har SJANS til å få til en perfekt omelett. Crap! Får skylde på dårlige panner <3. Godt ble det ivertfall uansett! Men nå er det faktisk sengen! Er grisetrøtt, så i morgen blir det til å sove til jeg våkner aaass!:) Begynner ikke på jobb før 5(!), så good tid! Men speaks :)

 

Nikolai har hatt det kjekt her mjaaa

 

 

Klappemannen fra Beergenby! Lillian møtte på han igjen, i dag etter joobb!

 

( Krydderblandingene på bilde nr 1. opp i høyre hjørne var foresten syykt gode! Nye favoritter! Tror det er deg Andrea som selger dem? Igjennom skolen? Uansett. JEG VIL KJØPE!)

 

Legg igjen en kommentar

