Gratulerer med dagen Paps :-)

 

Idag fikk jeg besøk av Lillian klokken 07.15! Siiick tidlig, men samtidig veldig deilig å ha fått så mye ut av dagen! Da hun kom, satt vi oss bare ned forran tv’n i hver vår sofa, med hvert vårt pledd, og snakket maaasse! Lenge siden sist, og da blir det sånn, hah! Så Spiste vi frokost, pratet enda litt til, også ordnet vi oss til en mini photoshoot som vi har hatt i dag! Myyye mindre pene bilder, men også noen gode resultat! Har ikke blitt enig med Lillian for hva jeg kan legge ut, så derfor kommer det ingen bilder av det, heeh:). Etter shooten dro vi til Måløy, og møtte Joakim og Kristoffer på kafé! Også var det å følge Lilli på båten, også hjem til farmor sine kjøttkaker! Deiiilig! Hadde en bedre middag der nede i dag, siden pappa har nemmelig bursdag i daaag! Gratulerer med dagen pappaaa:D 48 år! Gaaammel mann nåå, mehe! I morgen er det på med jobbehelg, også lurer jeg på å dra til Ålesund på mandag, eller rett og slett bli hjemme en uke til, for SÅ å reise opp igjen! Har ikke helt bestemt meg enda, så vi får se! Men nå er det «Redd ferien min» på tv2, så speeeaks!

Legg igjen en kommentar

