Carnela Manaca Tomicha

 

Igår da jeg våknet på morningen, så hadde jeg 2 tapte anrop fra jobb! De ville ha meg på tidligvakt, siden der var noen som ikke kunne komme. Desverre så sov jeg, tydeligvis veldig tungt også, så hørte ikke telefonen. Lydløs da, men pleier som regel å våkne av smålyder fordi! Hadde vel kanskje litt med at det ble 2 og en halv time med søvn forige natt? hah off. var så TRØTT. Men de trengte folk på seinvakt også, så da tok jeg det istden!:) Sånn ellers da, så har jeg sittet og sett igjennom planfadder mappen min. Lest litt igjennom. Står endel info om Bolivia, der Carnela er fra, litt om arbeide plan gjør der, lokalsamfunnet, og sånn ellers info om henne og familien hennes! Også om hvordan jeg kan holde brevkontakt med henne, hva jeg kan skrive om som kan være av interesse for dem, info ang betaling, også det med viss vi vil beøske henne. Planlagte fadderbesøk:). Alt i alt en grei mappe! Så nå skal jeg bare få betalt den første regningen, også tenkte jeg og begynne smått på brevet jeg skal skrive til henne! Stod at det var veldig populært med bilder, og info om norge! Og at viss jeg ikke skriver brevet på engelsk, så må de oversette det når det kommer fram, og da kan det ta opp til 1-2 uker ekstra! Så da vil jeg skrive det på engelsk. Og det i seg selv kan jo bli en liten utfordring, haha! Nei off! Satser på en del hjelp fra Jostein, så det blir nok bra!:)

 

Mappen

 

 

Jobbe jenteee

 

 

Legg igjen en kommentar

