Oppdatering 12.10 – 15.10

Travel helg og ikke høyeste prioritet med blogg denne helgen neeei. Sånn blir det av og til! Kom nedover på fredag, og da var det rett på bowlingen å feire 9 års dagen til David sammen med familien! Kjempe koslig! Var veldig usikker på hva vi skulle kjøpe til han, men han ønsket seg faktisk penger! Så da ble alt så mye lettere likevel!:) Deilig! Hater å stresse med presanger, og ivertfall det å gå rundt og ikke vite hva du leter etter!! Men ja, etter bursdagen, så dro vi hjem til Jostein, og avsluttet fredagskvelden med Prison Break – The final break. ENDELIG fikk jeg sett den. Har hatt så store planer om å fullføre Prison Break serien med den avsluttende filmen lenge, men har aldri fått meg til å kjøpe den. Glemmer det alltid! Men så plustelig kom jeg på at Renate hadde den, så vi var så heldige å få låne!:) Teiteste slutten ever da, men måtte jo egentlig bare bli sånn. Menmen. Elsker ivertfall Prison break for life. Fader for en fantastisk serie det var. <33. Ellers på lørdagen var det tidligvakt på meg, da jeg var ferdig dro vi hjem til Jostein, å spiste hommer og krabbe til middag. Naaam. Skalldyr er så godt! Etter det tok vi turen til bryggja, og besøkte David og Rakel til klokken nærmet seg syv. Da var det taco hjemme hos svigers, ogsååå var de på vors hos Morten og Renate, for senere ut! Alt i alt en flott kveld det også! Haha, Einar hadde btw et gullkorn, og guud så vi loo, hahaha: Vi sitter å spiller Trivial pursuit, og i bakgrunnen går Noas ark på tv. Einar hadde vært på kjøkkene tror jeg eller noe, og ivertfall da han kom inn igjen, satte seg ned, så på tv’n at Noas ark gikk, så PRESTERTE han faktisk å komme med: «Hva heter han som laget Noas ark egentlig?». hahahhah. Søte Einar hadde vist alltid tenkt på NOAS ark som i et ord! Altså NOASARK. Og ikke tenkt over at det heter NOAS – ARK. Hahaha! Og på Søndag, så sov vi leenge ut på dagen, siden jeg ikke skulle på jobb før halv 4, så hadde vi hele formiddagen på bare koos! Chill! Jostein reiste opp igjen på søndag i 6-7 tiden, og etter jeg var ferdig på jobb klokken 9, så dro jeg til Måløy og skulle sove hos Joakim! Endte med at kristoffer også kom opp, vi såg farmen sammen, og bestemte oss for at vi skulle være med Kristoffer til Førde på mandag. Altså i dag. Så sånn har dagen i daag vært tilbringt. I Førde. Crap plass ass. Øsj. Kristoffer skulle nemmelig på sesjon der inne, og siden vi ikke hadde noen andre planer for i dag, så ble vi like gjerne med! Opp klokken halv 7, båt til florø, og buss fra florø til førde. Mye reising i dag! Sov 2 og en halv time i natt, så NÅ skal det bli godt å finne sengen etter dette innlegget! Alt i alt en kjekk helg, gleeder meg allerde til neste! Og på torsdag får jeg også btw besøk av frøken Sundal! Så deet skal bli gøøy :D. Her er noen bilder av helgen: 

Farlig god på å ta sovebilder av folk! Hahah. Elsker det!

Noen som kan slå meg i quizzer? Don’t thing so

Har også fått Planfadder mappen min i posten, med bilder og hele pakka, så tenkte å skrive litt om det i morgen! Kan si at Carnela er ei 2 år gammel NYDELIG jente, med DEE øynene! Sick! Veldig søt! Gleder meg til å vise dere! MEEN nå sovner jeg snart over tastaturet her, så vi snakkes i morgen! Good natt :-)

Legg igjen en kommentar

