Ingen internett – dritt leeei

Grunnet ingen internett IGJEEEEN, ble det heller ingen innlegg i går. Faen nå begynner jeg å bli dritt lei av å miste internett her oppe til tider. Må jo gå an å gjøre noe med?! Jostein nevnte det for de vi leiger med, å han sa at de alltid har hatt problemer med at nettet plutselig blir borte i noen timer. Aaaah. Dritt! I går, så vasket jeg så mye klær, at jeg til slutt måtte henge opp klær overalt rundt om i leiligheten fordi klestativet var fullt, heeeh! Var begynt å samle seg en god haug med klær, og siden vi reiser hjem i helgen og jeg i tillegg tenker å bli hjemme litt ut i neste uke for å jobbe, så var det godt med en storvask! Igår fikk jeg faktisk sett farmen, og haha! Hun som ble valgt til førstekjempe, hun er virkelig noe for seg selv. Elsker ivertfall drama og krangling. Og hvor gammel var hun? 54? Seriøst. Grow up bitch:) Så var det over til maten i går da! Høydepunktet for dagen, heeeh. Det ble stekt laks, stekte poteter til Jostein, grønnsaksblanding til meg, og hollandésaus. Nam! Laks er jo nesten like godt som makrell!

Elsker å bli møtt av det søteste leverpostei lokket vårt hver morning når jeg skal ta meg frokost <33

På mandag kjedet vi oss sånn, og fant ut at vi skulle dra på moa å kjøpe oss noe å styre med. Spill eller noe. Det endte da opp med de to tingene på bildet over. Det til venstre er et sånt evighetsprosjekt greier. Man skal føre en bitteliten kule igjennom en løype på over 100 hindringer. Har prøvd meg noen få ganger, og hver gang jeg ikke får det til, får jeg lyst å kaste kula i gulvet å knuse den, haha:(. Det til høyre er en miniversjon av spillet Bezzerwizzer. Og det er et spørsmålsspill. Det har vi ikke prøvd ut enda, men det skal det nok! Endte med at vi så kung fu panda, og koste oss med sjokoladepudding med vaniljesaus, hihi! Dette kjøpte vi på en bokhandel, og der kom jeg også over boken til fotballfruen, og den hadde jeg såååå lyst på. Menmen. Jeg får heller ønske meg den til jul eller noe :) Åååh, gleder meg sånn til å se David og Rakel i morgen, wiii:D kan nesten ikke vente! MEN vi snakkes!

 

Må bare få slenge med at dette HEER er blitt et syn jeg ser meget ofte for tiden! MIN Jostein sandøy på badet og steller seg før han skal ut? Bruker nesten lengre tid en meg på bade? Og på å gjøre hva da? Jo, vokse å TUPERE håret sitt, slik at det står slik han vil? hahahaha. Soss og pappagutt deluks. Menmen, jeg klager ikkkeeee:) Tror du skal få deg din egen rettetang til jul Jostein, så blir sikkert håret enda bedre.. Eller hva? :) LoveU

Legg igjen en kommentar

