Blitt Plan – fadder!

Endelig har jeg fått fingrene ut, og gjort noe jeg har tenkt på lenge! Nemlig det å bli Plan – fadder. Så om noen få dager, så vil jeg få en velkomstpakke i posten, med bilde av fadderbarnet mitt, og generell informasjon. Jeg klarer nesten ikke å vente!! Etter at jeg meldte meg opp, og trykte «Jeg vil bli fadder for et barn», så fikk jeg en så utrolig god og fantastisk følese! Jeg har sittet lenge forran dataskjermen nå, og faktisk, så har det komt noen tårer! Jeg har nemmelig sett igjennom en del plan – fadder besøk som er blitt langt ut på youtube. Helt fantastisk! Det føles ut som en helt annen verder på de besøkende, og når jeg en gang i fremtiden skal besøke mitt fadderbarn, for det skal jeg, så tror jeg nok det skal mye til for at jeg skal kunne holde tilbake tårene altså! Virkelig! Her er noen av de videoene jeg har sett på. SE!:

 

 

Jeg har ikke allverdens med penger, men penger nok til dette, det har vi alle!
Bli Plan – fadder du også! Les mer om det HER! :-)

 

 

Legg igjen en kommentar

