Training is fantastic!

Den joggeturen ble på litt over 1 og en halv time. GUUUD så godt det gjorde altså! Og regnet pøøøøste virkelig ned også! Til tider var det så mye på en gang, at jeg ikke klarte å se skikkelig, haha! Merket óg at det har vært en stund siden jeg har trent skikkelig, siden jeg ble sliten så utrolig fort! Men slakket bare ned, og økte på igjen etter litt, så null stress! Gleder meg til å komme meg i form igjen allerede! Da jeg kom inn døra her, så var jeg så sliten at jeg holdt på å dette om, haha! Men den følelsen etter en god treningsøkt, hærlig & lang dusj, hoppe i gode klær, chille max med kamp og MYE vann? Aaaah.

Helt dø. HEEEELT dø. Herreee.

 

Seier ble det også! Deiliiig! Det siste målet til CLEVERLEY var så siiiick! Nei nå er det tigerstaden på tv’n, også snaart Batman – Dark Knight! Gleder meeg:D

Legg igjen en kommentar

