Neste uke er det min tur!

Lørdags morgen startet slik som på bilde til venstre, og fredagskvelden var det Jostein som stod for maten! Tror vi begge to hadde glemt at han faktisk er veldig flink å lage mat, hah! Før var jo det aaaltid han som lagde mat, siden jeg brente eller overkokte alt jeg prøvde meg på. Andrea kommer ikke over den gangen jeg ringte henne å spurte hvordan man skulle lage pose potetstappe, haha, off! Blitt så betraktelig mye bedre på den fronten jaaa!

I går så skjedde det faktisk ikke deeen dritt. Jostein reiste hjem rundt klokken 1 tror jeg det var? og jeg gadd bare ikke å være med, for så å reise opp igjen i dag. MYE reising, og det er så dritt kjedelig. HATER å reise. Og siden jeg tenker meg hjem over neste uke allerede på onsdag, så ble det så tett på. Da tok jeg meg like greit en kveld her oppe alene:) Veldig deilig det også kjente jeg! Chillet med myye film, vin, musikk, og mat! Deilig! Fikk melding med Jostein klokken 7 dag tidlig, om at nå skulle han legge seg, og at han allerede gruet seg til i morgen (idag). Antar det gikk hardt for seg i går ja? Jaja. Så regner ikke å se han de nærmeste timene. Tenker han ikke er stått opp en gang. Neste uke er jeg klar for en runde! Mehe. Dagen i dag blir følgende: Trening, Chill, Newcastle – United, Batman – Dark Knight! Regnet fosser ned ute ser jeg, men jogging i regnet er faktisk veldig deilig!

Speaks!

 

Legg igjen en kommentar

