EOS – My new addiction

Hadde store planer om å lage Easy living lavkarbo pizza til middag, men siden vi hadde så ufattelig mye moussaka igjen fra i går, så har det blitt moussaka både til frokost óg middag for oss begge, haha! Skal ikke ha DEN retten i nærmeste fremtid ivertfall:). Dette er jo blitt reine matbloggen i det siste ser jeg, hah! Men merker at jeg har fått så myye mer interesse for matlaging, når jeg får lage de i sunne versjoner, og ha god samvittighet etterpå! Smake på nye retter, lage ny mat, prøve ut ting! Det er jo så gøøy! Jajaaa. Ellers ikke noe nytt her i gården. Samme gamle boring liiife!

Love to wear my boyfriend’s T-shirt ♥

Jeg nevnte vel til dere i forige innlegg, at jeg er blitt total-avhengig av egget mitt? Vel, ingen forandringd er nei! Love that shit

 

Sitat for dagen:

  • When you have a bad day, always remember someone else’s day is worse

 

Legg igjen en kommentar

