Moussaka – Fotballfrue Style

Ja, da har jeg ENDELIG fått prøvd Moussakaen til fotballfruen! Og den var kjeempe god! Veldig fornøgd med resultatet! Eneste som jeg vil forandre på til neste gang, er å droppe eggene! Ikke fordi det smakte ekkelt eller noe, men det er vel bare smak og behag! Også tenker jeg å prøve å lage en slags «lasagne» av det den en gang også. Og bruke auberginene til pasta plater liksom. Har veldig tro på den altså, så gleder meg til det skal prøves ut! Fotballfruen skrev på innlegget hvor hun la ut oppskriften på denne, at vi måtte beregne god tid, og DET fikk jeg erfart i dag altså, haha! Brukte litt over 3 timer, haha… Men så er ikke jeg en superkokk heller, som Joakim sier! Jeg vet at jeg kan somle en del når det kommer til matlaging, hah:). Men ja, beregn god tid! Virkelig! Oppskriften finnere dere HER!

Nå sitter jeg staaaapp mett i sofaen å bare slapper av med mac’en på fanget, deilig! Og den fantastiske EOS’en min er her også♥. Vet dere? Jeg er blitt SÅ hekta på det lille egget mitt, at det er helt sykt! Hver morgen når jeg våkner, og er ferdig på badet, så er det den som står i hodet mitt med en gang! Jeg måå ha på! Ogsååå kan jeg spise frokost. Også på med nytt lag.. Hahah. Off. Men den er jo så goood!:) Jaja. Jostein er på noe greier med noen i klassa, så jeg sitter her å koser meg alene! Marcela-time! Deilig det også aaass!:) Men nå ska jeg lese litt, om jeg orker, også bare slappe av med tv’n!

Speaks :-)

Legg igjen en kommentar

