Mat mat og atter mat!

Grunnet ingen internett her i går, så ble det heller ingen innlegg. Jeg har jo gratis internett på min fine Iphone, og hadde egentlig tenkt å mobil blogge, men dit kom jeg aldri, mehe. Uansett da, så fikk jeg ivertfall levert søknaden til førerkort klasse B i går, så da begynner jeg og kjøre ganske så snart! Blir gøy! I går til middag, så stod kyllingfilé i folie for tur. Min var i taco verson, og fyyyy så godt! Ny favoritt! Jeg klarte å gjøre en feil da, å det var at jeg ikke delte filéene i to slik at de ble tynnere. Denne retten skulle egentli bare være i 10-15 minutter i ovnen, men siden jeg glemte å dele de, så ble våres stående i nærmere en times tid! Men gode ble de uansett da! Eneste var at når de endelig var ferdig, så var vi begge så sultne, og spiste med en gang! Så jeg fikk ikke tatt bilder av min taco verson! Men her er ivertfall bilde av jostein sin porsjon nr 2!

Kyllingfilé i folie!

Jostein sin tallerken nr 2!

Åh <3

Og min tallerken..

Nescafé – Dolce Gusto – Nesquik, med en ts. SukriLett <3

Her er oppskriften på kylling i folié:

Til 3 porsjoner trenger du:

  • 2 paprika – (grønn og rød)
  • 1 løk
  • 2 champinjong – (Om du er like glad i sopp som oss, viss ikke holder det med 1)
  • 1 squash
  • Tomat
  • Salt
  • Pepper
  • Oregano
  • (En pakke boil in bag ris, til tilbehør, om du spiser det)

Slik gjør du: 

  • Sett ovnen på 200 ºC imens du kutter opp grønnsakene.
  • Del kylling filéene i 2 på langs slika at de blir tynnere.
  • Krydre kyllingen med salt, pepper, og oregano. (og for min del, i tillegg tacokrydder)
  • Bland så sammen alle grønnsakene untatt tomaten, og legg en porsjon neders i en passe stor bit aluminiusfolié.
  • Legg så 2 tynne strimler med meierismørr oppå grønnsakene.
  • Ta de ferdigkrydrete filéene, legg de oppå grønnsaksblandingen, og dekk over med tomatringer.
  • Brett så igjen folién, og sett de inni ovnen på rist med bakepapir (Det kan dryppe om det er hull i folién) i 10-15 minutter! (Er filéene litt tykke, så kan tiden variere)

 
Til taco versjonen, anbefaler jeg sala og rømme til tilbehør!:). Dagen min så langt har gått i litt rydding, også teori lesing. Begynner å føle meg ganske klar når egentlig! Så litt til nå, ogsåå :). Sånn ellers, så fant jeg ut i går at jeg skal bli litt mer aktiv på twitter! Har liksom vært innom der max 4 ganger siden jeg laget meg bruker, hah. Men nå skal jeg sette meg inn i det, og bruke det mye mer! Er liksom litt lei face. OGSÅ må jeg bare få si at dagens middag, skal bestå av moussaka – Caroline style! Siden jeg er veldig flink til å somle når jeg lager mat, så tror jeg at jeg skal sette av god tid til matlagingen i dag! Hah, off. Neimen nå må lese mer, så vi snakkes !

Formiddagen min!

 

Må bare få legge til at igår kveld, så hadde jeg og Joakim en ufattelig morsom samtale! BARE video-klipp! Hahah. Og i dag har vi fortsatt i samme stil! Elsker det! Hahah :D

Legg igjen en kommentar

