Hårfrisyrer jeg tenker på

Ja jeg har jo nevnt før at jeg skal klippe meg snart, men måtte bare finne en frisyre som jeg ville ha. Akkurat nå så har jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke er så «redd» for håret mitt lenger. Og med det mener jeg at håret mitt vokser så utrolig fort, så jeg er ikke redd for å prøve korte frisyrer! Det vokser jo ut igjen!:).
I tillegg så har jeg hatt ganske langt hår lenge nå, så en forandring skal bli godt! Hvordan er fortsatt ikke helt bestemt enda, men det står imellom det som kommer under her. Så. HVA skal jeg gjøre?

 

Om jeg skal beholde lengden litt, så vil jeg ha en frisyre lik en av disse:

 

Om det blir noe lignende denne, så skal lengden være omtrent den samme som frisyren ovenfor. 

 

 

Om det blir kort frisyre, så vil jeg ha en slags form for «Long bob», lik disse:

Likte veldig godt Rihanna sin form for «Long bob», og også fargen. Er veldig usikkeeer. Ah gad. MENMEN. finner det vel ut. Nå skal jeg se ferdig gossip girl, også skal jeg trene styrke!

Speaks!

3 thoughts on “Hårfrisyrer jeg tenker på

Legg igjen en kommentar

