Ingen fattige studenter her nei!

Ja da har vi endelig fått storinnhandlet for uken, og jøss altså! haha! Jeg må nesten bare le litt! Familien Almenning Sandøy, de lever IKKE som noen fattige studenter her oppe i Å-town altså! Her er det mer eller mindre fredagskosmat hver dag, haha♥. Sånn ellers, så har jeg brukt dagen i dag som husmor. Har vasket klær, og ryddet skikkelig opp her etter forige uke da jeg var borte. Merker veldig godt at Jostein har vært alene ja! Menmen! Når jeg har tatt meg pause fra husmors jobbene, så har jeg brukt tiden med mac’en på fanget, og sett litt rundt på hvilke kjøreskole jeg skal velge. Så ja, jeg, Marcela Almenning, skal begynne å ta lappen nå. Har tatt meg litt over 2 år, men NÅ skjer det! Valget står mellom MINI Trafikkskole, eller Trafikkskole 1 her i Å-town. Det billigste er ikke alltid det beste når det kommer til det her, så prisene er urelevante. Etter det jeg har sett, lest og hørt, så er det disse 2 som er de «beste» her oppe da, som jeg har fått inntrykk av. Skal få sendt søknaden for førerprøven i morgen, også når den er i boks, så begynner jeg! På butikken i dag da vi følte oss ferdige med og handle, å skulle til kassen for å betale, så kom jeg over en hel hylle med Easy living produkter/lavkarbo! HERREGUD så gla jeg blee! Endelig har de fått det inn på coop obs! ÅÅÅH♥ Et stykk glad jente da altså! Vi fikk ikke tid til middag i dag, så vi spiste like greit på moa når vi først var der for å handle! :)

Ripsgelé som pålegg til frokost slår ikke feil!

Middagen i dag. Faktisk ganske godt :)

<3

Og jada joakim, slapp av. Jeg spiste ikke risen;*

Haha, fy flate altså. Myee mat!

Easy living produktene jeg handlet i dag! Gleder meg til å prøve de ut!

Selvutløser – appen min klikket i dag, så derfor er «Close» og «Save» knappene der enda, så dere vet deet!

Et stykk stappfullt kjøleskap? Hell jeee!

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

