Krabbefest!

DA var den intensive jobbeuken endelig ferdig, og vi er endelig godt plassert i Å-town! På lørdag hadde jeg seinvakt, var ferdig klokken 9, og etter det var det rett på krabbefest som jeg har gledet meg til så lenge nå! Har jo hatt SÅ lyst på krabbe, for har følt at alle andre har spist det, men ikke jeg. Så i går fikk vi endelig et godt etterlengtet krabbemåltid! I laaange baner! Åh gud ♥. Jeg skulle jo på tidligvakt dagen etter, altså i dag, så vi hadde ikke planer om å være der så alt for lenge. Men allerede klokken 12, måtte vi bare dra rett hjem. Og vet dere hvorfor? Jeg er blitt syk. IGJEN. Denne gangen halsbetendelse. Så i går rundt 12, så hadde jeg ikkje sjans lenger. Og i hele går natt, så våknet jeg sikkert 4-5 ganger av at jeg hadde så VONDT. Ikke har det blitt bedre heller. Men her kommer ivertfall bilder fra Krabbefesten:

Alltid gøy å sende pose-bilder til Jokkim!

GOD søndagsfrokost på jobb!

Det VAR så godt med krabbe i går! ÅÅH, jeg elsker krabbeee!

Hei. Fin du mams!

Sånn greie vi brukte for å banke klørn’e! Veldig grisete mat det her egentlig, men verdt det. Så verdt det!

Loddtrekning! Og vant gjorde vi også!:D

HER var premien! Den skal vi nok klare å kose oss meed!

Kake og kaffé etterpå! Ikke på meg da. Med meg var det så fullt, at det var ikke vitsi å prøve en gang!

Men nå er det kino! 90 minutter! GLEDER MEG. Og jeg har iallefall IKKE tenkt å forlate kinosalen! ;)

Speaks!

Legg igjen en kommentar

