Shine bright like a diamond

Rihanna sin nye sang, kom jo ut nå på onsdag, og jeg måå bare høre på den hele tiden! Åh, den dama, ååh! ♥ Dere som enda ikke har hørt den, kan gå inn HER,  og høre !:). Akkurat nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt hodepine igjen, men tror mest sannsynlig det kommer av at jeg kun har drukket en halv kopp med vann i dag, kanskje ikke det en gang. Så får prøve å drikke, og se om de da kommer seg! Sånn ellers så har det ikke skjedd så mye siden sist. På onsdag til torsdag, så overnattet jeg og Jokkim med Renate, siden hun var alene i leiligheten pga. Morten måtte jobbe vekke noen dager. Vi lagde taco, nam! Blir aldri lei! Sist vi var der, altså på lørdag, så fikk Joakim et sånt allergi sjokk av kattene hennes. Haha! Så nå på onsdag, FØR vi dro til henne, så var vi innom apoteket, slik at han fikk kjøpt seg allergi – tabletter. Damen i kassen sa 1 for dag! Men neida, Joakim hiver inn 2 stykker, for å være på den sikre siden. Og neste gang skulle han ta 3 sa han. Gal. Pappa holder på å pusse opp rommet sitt på lofte nå, og han har endelig innsett at han må ha vegger! ( Siden det bare var loft før, så har vi ikke hatt vegger, bare rekkverk). Så i går måtte jeg hjelpe til å bære plater til veggen opp. Og jeg kjente at jeg gleder meg sånn til den dagen jeg skal pusse opp å lage til i mitt eget hus! Åh, det skal bli bra det! Men nå er det OTH – time, så speaks !

Wii, endelig vegg!

Sminkeløs Marcela på jobb i daag.

Resultatet av tacoen på onsdag!

Endelig woord – pakken ! Etterlengtet!

Legg igjen en kommentar

