Fredagskos! Åh, hjerte-hjerte!

Ja, da er endelig pus kommet hjem, og det var sååå godt å se han igjen<3. Vi dro rett på butikken da han kom, sammen med Andrea og Thomas for å handle. Vi skulle ha taco til kvelds, haha. Føler det ikke har vært annet en taco på meg i det siste, men som sagt så blir jeg ikke lei heller! Så det er egentlig veldig greit! Sånn ellers før Jostein kom, så fikk jeg meg selv endelig til å rydde rommet, óg ommøblere! Alltid gøy! Så nå er det så strøkent der inne, og jeg gleder meg til å legge meg kjenner jeg, hihi. Nå er fredagskos med senkveld, og godteri! Dere ser hva som er mitt godteri? Hah, føler meg helt syk. Men bixit med sjokolade er jo sykt godt da! Og nøtter slår jo aldri feil, så jeg er meget fornøyd! Mye bedre det hér en de FIRE kiloene med smågodt som Andrea og Thomas kjøpte! Haha. Kødder ikke! Det var så mye smågodt!? Haha. Offameg! Men tv nå, så speaks!

20120928-232205.jpg

20120928-232225.jpg

20120928-232215.jpg

Legg igjen en kommentar

