Totalt isolert siden søndag

Ja, da har jeg endelig tatt opp dataen igjen, etter 2 dager hvor jeg har lagt RETT ut i sengen, med den verste hodepinen du kan tenke deg. Trodde jeg hadde fått migrene eller noe. Jeg ser at jeg nevnte her på fredag at jeg hadde litt hodepine, så det holdt vel på å komme allerede da. Som sagt så hadde jeg jo bare litt hodepine på fredag, så jeg tenkte ikke så mye over det. På lørdag bestemte vi oss for å dra ut, og det endte jo med at jeg gikk hele kvelden ute i bare en tynn genser, og en skinnjakke utenpå. I den kulden. Imens jeg sikkert holdt på å bli syk. IKKE smart!! Så på søndag våknet jeg opp, med den hodepinen, vondt i halsen, og byttet på å fryse og svette. FY faen. Lenge siden jeg har vært på dårlig! Så fra søndag, og helt til i dag klokken 11.25, så har jeg bare lagt i sengen, og ikke stått opp annet en når jeg har vært på do. Og lys? nei off! Prøvde å ha litt lys på i gårkveld når jeg skulle spise, men det måtte jeg bare skru av med en gang. Hodepinen ble jo 100 ganger verre. Og når jeg ikke har tålt lys, så har heller ikke tv eller data vært noe alternativ! I tillegg skulle jo jeg være hjemme denne uken for å jobbe full uke! Men neida, da skal jeg plustelig bli megasyk.. Men ringte og sa at i morgen ville jeg prøve meg, siden jeg føler meg mye bedre i dag. Har fortsatt hodepine, men den er ingenting, i forhold til det jeg har hatt de siste dagene. Så vi får se hvordan det går! Siden jeg som sagt har vært syk, og turen ut på lørdag ble veldig spontan, så har jeg også minimalt med bilder. Men her er det jeg har da:

Even som satt på hjem fra Å-town på fredag. Soovegutt!

Den éne katten til Renate. Den med et øye som er mindre en det andre!

Og begge to! Blitt myye større siden sist vi så dem !!

Viste ikke så godt her, men Jokkim prøvde å krølle håret mitt før vi skulle ut!

L-o-l

Legg igjen en kommentar

