Stå på Jillian!

Er ikke helt i mine fulle 100 enda, så har lagt og slappet av i sengen med hærlige mac’en min. Kommer ikke over hvor fornøyd jeg er med det kjøpet! Ingen problemer hittil, alt er i TIPP TOPP stand. Design’et og oppbyggningen er bare helt i min stil, og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd! Anbefaler Mac til alle som skal ha ny data altså! Uansett da, så har jeg lagt og sett på The Xfactor USA 2012. Elsker å se på sånt. Elsker å bare sitte å se på andre som synger på Youtube generelt, finne talenter, finne nye folk! Gøy! Kom over denne her da, i sta. Og DEN må dere bare se. siiiick! (Husk å trykk på tannjulet, og på 720p HD, for bedre kvalitet. )

Nei nå skal jeg snart hoppe i dusjen, lage alt klart, også skal jeg legge meg tidlig, slik at jeg er godt uthvilt til jobb i morgen! Og er jeg veldig heldig, så er alt som heter hodepine også vekk til da!

Speaks!

 

Legg igjen en kommentar

