Endelig hjemme!

Ja, da er vi endelig kommet hjem, og først NÅ har jeg gadda og tatt meg tid til å ta opp datan for å blogge, mehe. Vi kom hjem rundt kvart på 7, og da var det bare en liten tur innom for å ta ut bagasjen, hive på seg varme klær, og rett til Polljen for å se Polljen – Jølster kamp. Vi måtte bare gå derifra da det bare var et kvarter igjen av kampen, for da holdt jeg på å krepere. Og det kødder jeg ikke med. FY så kaldt!? Greit nok, så hadde jeg på meg converse, og det var ikke akkurat et sjakktrekk heller, men sånn ble det. De tapte desverre da, menmen. Neste gang!:-). Påvei hjem igjen stoppet vi og handlet inn det siste vi manglet til taco som vi hadde planer om å lage, og nå er jeg så alt for mett. Har ikke kjent meg så mett som det her på flere UKER. Og det er ikke en god følelse! Så har vi egentlig bare slasket oss på sofaen å sett på tv. Fredagskos!<3.  I dag har jeg også hatt litt antydninger til hodepine, men det har ikke blitt noe verre før nå i sta. Såå, i morgen skal jeg sove såå lenge! Og enda litt til! Også får vi se hva som skjer utover dagen. Ingenting som er bestemt enda. Klokken er faktisk akkurat 01.00, og jeg sovner straks kjenner jeg.

speaks !

 

 

Flinke kokken vår !

Legg igjen en kommentar

