Bilder av maten & hjemreise i daag!

Skulle jo egentlig legge ut bilder av det ferdige resultatet av maten i går, men kom aldri så langt. Så da kommer det nå! Åh, kjenner jeg gleder meg til å være hjemme denne helgen, uten og skal jobbe! Vanligvis når jeg er hjemme, så er det pågrunn av jobb, men ikke denne helgen! Vi kommer hjem først og fremst fordi vi skal passe søsteren til Jostein, Guro. Foreldrene hans skal til Geiranger eller noe tror jeg? De reiser i dag halv 2 tror jeg de var, og kommer hjem på søndag rundt middagstider. Så da har vi hele huset for oss selv, deilig! Ikke har vi planer om å gå ut heller, så det blir max chill helg med pus <3. Nå er det gossip girl på tv’n med frokost. Etter det får jeg begynne å pakke! Jeg må jo ha med meg ganske masse siden jeg ikke reiser opp igjen før 1. oktober! Siiick, det hørtes lenge ut, haha. Men speaks!

 

Vi gikk oss en tur i gårkveld på butikken, og kom opp igjen med med dette. En viss forskjell på hva vi kjøpte oss, eller? Hah.

Der var egentlig 4 nedi, men Jostein klarte ikke å vente med å ta en til han kom hjem!

Åh, kos!

 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

