Sjøbua

I går var som sagt pappa og Vibecke her. De skulle reise fra Vigra i dag tidlig klokken 7, så de kom oppover i går. Så da var vi ute å spiste, og hadde egentli planer om kino etter maten, men det rakk vi ikke! Jeg fikk det som jeg ville, så da ble det mat på Sjøbua, mehe. Jeg smakte litt på Jostein sin fisk også, og den var faktisk veldig go! Elsker sjømat! Og nå er jo de tider for krabber også, og det elsker jeg! Så når vi kommer hjem til helgen, så skal vi såå, sette ut teiner! Fikk foresten spørsmål om jeg ville jobbe fra mandag – torsdag neste uke på kulatoppen, og det kunne jeg ikke si nei til heller. Trenger virkelig pengene, haha. Så da blir jeg nok hjemme hele neste uke, siden jeg også har jobbehelg. Så da blir det jobb fra mandag – torsdag, fri fredag, og jobb lørdag og søndag, hah! Jaaja. Nei nå skal jeg ta meg en tur ut, så speeaks senere !

 

 

 

Jostein som bestilte dagens. Skater eller hva det heter? Ligner ivertfall på sånn flyndrefisk. Sånne flate.

 

Favoritt! Anbefales!

Så til frokost i dag ble det restene av Fajita’en i går!

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

