Laks i form – Marcela Style

 

Rundt kvart over 3, så fant jeg ut at jeg måtte begynne på maten, siden jostein skulle være ferdig klokken 4 i dag. Så tenkte å ha middagen klart til det. Men neida. Mitt i matlagingen får jeg melding om at han ikke kommer før klokken nærmer seg 6, haha. Men da hadde jeg allerede skjært opp en del, så bare la det i forma, tok plast folie over, og satte det i kjøleskapet. Nå er klokken kvart over 5, så nå tenkte jeg å prøve meg igjeen. Har egentlig ikke så mye å gjøre da, for skal bare skjære opp løken, brokkoli og tomaten, også er egentli alt klart. Har nevnt tidligere at jeg lagde min egen sunne verson av «Laks i form, og det er denne! Skjærer bare opp de grønnsakene man vil ha, og blander dem i en form, også legger man laksestykkene over der, og inn i ovnen i 15-20 min. VELDIG enkelt, og suuper godt. Man kan ta en god saus også, og helle over alt å toppe det med ost, det har jeg også prøvd. Veldig godt det også, men i dag blir det den sunneste versonen! Ser dere foresten at jeg satt i sofaen i sta å kuttet opp? Grunnen er veldig enkel. One tree hill på tv… Jeg er veldig avhengig. Selv om jeg har sett alt før, haha. Elsker den serien! Og Nathan Scott? Gad damn. MEN nå må jeg begynne! Legger ut bilde av det ferige resultatet etterpå!
Speaks!

 

 

 

<3

Legg igjen en kommentar

