Prøvd meg på Fajita

I dag var det Fajita som sto på middagsmenyen, og egentli så er jo det suuperlett. Og så utroolig godt! Jeg er veeldig veldig glad i Mexicansk mat, elsker den smaken av spice mix krydder og sala! Føler jeg er så glad i det, at jeg kunne krydret det meste jeg spiser med spice mix, haha:). Når jeg lager sånn mat, så bruker jeg DENNE siden, alltid. Veldig enkelt og greit. Jostein skulle komme hjem til klokken 4, og maten var klar den. Men neida. Her må vi sitte på skolen mye mye lengre. Han hadde vist mye matte og et prosjekt å gjøre ferdig, så. Jeg har iallefall spist, og super godt var det! Som forventet! Hadde store planer i sta, om å sette meg ned og søke jobb. Siden jeg ikke har word på mac’en enda, så måtte jeg bruke Jostein sitt romskip. Herregud. Trenger han en ny data eller? Hell yeah. Tar jo 3 år og starte opp, og i tillegg når jeg endelig hadde fått komt inn på, så ville ingenting virke. Ikke word, ikke musikk, og bare noen internettsider gikk an å vise?! haha. Nei sånt har jeg faktisk ikke tolmodighet til, så da ble ikke DET gjort. Må ta å kjøpe meg word merker jeg! Jaja. Men her er maten da ivertfall:

Legg igjen en kommentar

