Morgenfugl

Ja, da kan jeg faktisk si at jeg var oppe så tidlig som klokken 8 i dag! Haha, og det, er sykt for å være meg. De siste dagene har jeg liksom kunne sovet til klokken 1! Har helt fucka døgnrytme, men i dag skal det bli slutt på. Søte Jostein kom å vekket meg klokken 8, og da jeg kom ut i stua, hadde han dekket på bordet, laget kaffi, og tent lys! Seriøst, jeg elsker sånne ting!<3 Akkurat nå har jeg nettopp bestilt leverpostei lokk, siden vi i går kjøpte nok leverpostei for å få bestille! Hihi. Så gleder meg til å få dem i posten!:) Alt du trenger å gjøre, er å kjøpe deg 3 bokser med leverpostei. Når du har gjort det, kan du gå inn HER, og bestille et lokk, med eget bilde! Veldig enkelt egentlig:) Sånn ellers da, så har jeg ingen planer for formiddagen. Annet en å rydde litt her, så tror jeg at jeg skal ta meg en tur ut i dag! Det er jo drittvér da, men kjenner jeg trenger å komme meg ut. Senere i kveld får vi besøk av pappa og Vibecke. Da skal vi på kino, på «En kongelig affære», også ut å spise etterpå. Hvor vet jeg ikke enda. Har ikke helt bestemt meg. Men lengter veldig etter fisken og kvaliteten på sjøbua, haha. Ååh, de blåskjellene med den sausen? Naaam! Nei vi får se hva det blir til:) Men nå får jeg begynne å rydde! Så speaks!

Søte kjæresten miin!

Her er altså da lokket jeg bestilte! Syns det var søtt jeeg:)

Legg igjen en kommentar

