2 kjoler som nesten var glemt!

I dag på god morgen norge, så hadde de besøk av Jenny Skavlan, som snakket om det med å gjøre om klær slik at du vil, bruke dem! Fikk så skikkelig lyst å bare lete fram alt jeg har av gamle ting, og sette meg ned å sy om å lage til masse! Jeg har selvfølgelig ikke symaskinen min her i Å-town, men den skal få bli med opp igjen neste helg! Uansett da, så fant jeg ut at jeg ville gå igjennom kjolene mine, og der fant jeg 2 stykker som jeg ikke har brukt på leeenge!. Eller den sølv tunikaen brukte jeg i 30 års feiring til søskenbarnet mitt, men det var egentlig fordi jeg ikke hadde noe annet hjemme! Haha. Men Ser jo nå at begge de er faktisk ganske fine, så de vil jeg bruke meer!

Dette er faktisk en kjole som jeg har fått med familien til Jostein. Den tilhørte farmoren hans, også var jeg så heldig og få den, siden jeg forelsket meg sånn!

Den går litt mer UT nede en det jeg vil, så lurer på å prøve meg på å sy den mer inn nede. Men vet ikke om jeg tørr, haha!

Denne her vet jeg faktisk ikke når jeg kjøpte, og hvor den er fra! Ganske gammel egentlig, når jeg tenker over det! Men så fin!?

hahahha. holdt på å dette akkurat når kamera tok bilde. haha:D

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

