Finally back in Å-town

Ja, da er jeg endelig kommet tilbake til Ålesund. Og deilig er det! Kom i går kveld med bussen klokken kvart over 10. Jeg hadde IKKE sagt noe til Jostein om at jeg kom, så da jeg ringte på, og han åpnet, så skal jeg loove dere han var meget sjokka! haha! Han skjønte jo ingenting! Han holdt på å se film med Håvard, en eller annen weed film. Fikk sett slutten sammen med dem, og herreGUD for en teit film! haha. Noe av det rareste jeg har sett. Etter God bless America. Den er bare helt på jordet. Mange ganger jeg ville skru av filmen å se noe annet, for den var seriøst så crap. Anbefales altså da IKKE, fra min side. Uansett da. Var som sagt hjemme i helgen pga. jobbe helg, og hadde store planer med joakim for blandt annet photoshoot, ut på lørdag. og enda eg shoot på mandag på dagtid før jeg skulle reise til Å-town. For å si det sånn, så har véret vært så ubeskrivelig dårlig! Det har omtrent ikke vært opplett! Og så intenst med regn også! Så noe shoot har det altså ikke blitt! Lørdag skulle vi ut, men det gadd vi heller ikke. Som sagt så valgte vi heller å hive på oss regnklær, å ta oss en tur ut, og på utkikksplassen i Måløy. Og det var så sykt delig. Ååh. GØY å være ute i drittvér, virkelig! Så her er egentli bare bilder av det jeg har gjort på. Altså da nesten ikke den dritt.

Her er da det éne bilde jeg klarte å få tatt av Måløy, da vi var ute!

4-0 mot Wigan på lørdag! Deiliiig

Fucka døgnrytme + Jobbehelg = Redbull!

Middag på jobb er godt i ny og ne! Dette her heter faktisk BENLØSE FUGLER! Hahah. Jeg vet. Raart. Men sånn egentlig er det kjøttkaker da, nesten. Bare formet som en. ja. ehe

Det var altså da miin helg. Haha. for et kjedelig liv jeg haaar. På mandag før jeg dro opp igjen, så brukte jeg formiddagen på eid hos min søte Lillian. Hun flyttet nemlig til Bergen i DAG!! I skrivende stund sitter hun antagelig i bilen med pappa Geir, og er vel snart framme! ÅÅh, tenk at hun har flyttet for GODT! Gleder meg sååånn til å komme på besøk, masse masse! Uansett da. Imens jeg sto å ventet på bussen påvei inn til Eid, så kjørte denne her forbi meg

 

Veistikker! Tenk at de holder på å sette ut veistikker! Da betyr jo det at det snart er vinter da! Syke greier. Men kjenner jeg gleder meg litt jeg. I tillegg så har jeg og pus funnet ut at vi skal ta oss en uke ferie en eller annen plass, når han får juleferie. I desember en gang. Planen var å ta en uke i høstferien, men tro det eller ei, han HAR ikke høstferie! De skulle få tidlig juleferie da, om ikke annet. Så da blir det en liten tur på oss i år likevel<3.

Hos moren til Lillian! Venter på biffsnadder! ÅÅh, det var så gooodt!

 

 

Ja, da var dagene oppdatert igjen! Føler jeg ikke gjør annet en å ta oppdateringer når jeg først blogger, haha. Men NÅ skal jeg skjerpe meg.
Over til i dag:

 

Var på kino på Tina&Bettina The Movie! Hahahah, jeg loo! Men jeg kjente heelt ærlig, at den kunne vært gjort på en heelt annen måte, og blitt 100 ganger bedre! Men var mye morsomt inn i mellom som jeg lo godt av altså! Elsker konseptet! Men over til noe helt annet da. Jeg har leenge tenkt at jeg skal klippe meg, men det skjer liksom bare aldri. Og penger til det må jeg også ha, haha.Så har ikke blitt første prioritet for å si det sånn da. Håret mitt vokser så utrolig fort, å det er egentlig veldig slitesterkt har jeg funnet ut. Nå er det faktisk nesten 2 år siden sist gang jeg klipte det, og litt slitt er det altså, men i forhold til mangen andre jeg kjenner som klipper seg mye oftere en meg, så er egentlig ikke mitt så gale! Eneste nå er at det er så syykt langt! Haha. Jeg har ikke tenkt å la det få vokse så mye lenger nå, for nå begynner det å nå maxlengde for hva jeg synes er fint. Så nå får jeg bare sette meg ned, finne ut HVA og HVORDAN jeg vil ha håret, også få bestilt en time! Haha, sjekk da så langt det er blitt!:

Jaja. neimen nå er det legge tid tror jeg. Jostein er allerede sovnet på sofaen. Og han er begynt å bli sjuk. Hoster, og er hås. Jeg vil for all del ikke bli syk, så jeg prøøver å ikke vær så alt for nært han hele tiden. Meen, det er jeg ikke så flink til, haha. Jajaaa. Neimen speeaks

 

 

 

Legg igjen en kommentar

