DEFINITIVT ny favoritt melk!

 

 

Da er jeg endelig ferdig med jobbehelgen for denne uken, og godt er det. Reiser til Ålesund i morgen, endten klokken 5 eller hal 8. Skal til eid for å møte Lillian før på formiddagen, og det blir bra ! <3 Hun flytter til BERGEN på tirsdag ! Det er så sykt! Men gleeder meg til å komme å besøke henne masse der:D. Men over til overskriften. Handlet før jeg dro hjem etter jobb, og nå har lakseperiode som dere ser. N to the A to the M. Så måtte jeg selvfølgelig prøve den nye melken som er kommet. Hadde en tanke om at den kom til å smake ganske utvatnet, siden der er 0% fett, så hadde ikke så ALT for store forhåpninger. Men vet dere hva? Den var jo SUPER god!? smakte IKKE utvatnet i det HELE tatt, heller mer andre veien! Den var MYE bedre en den vanlige grønne eller blå melken, med D-Vitamin! Var liksom skikkelig smak på! Så jeg har definitivt funnet den nye favoritt melken! :) Nå skal jeg bare slappe av forran tv’en, og legge meg litt tidlig i dag. Kjenner jeg er begynt å bli trøtt allerede, så det blir ikke så ALT for lenge til!

 

HER er altså den nye melken, som jeg selvfølgelig måtte prøve ut! FANTASTISK god!

 

 

 

Legg igjen en kommentar

