Hjemme til jobbehelg og ny photoshoot!

 

DA var endelig komt hjem for helgen! Endelig! HATER å reise. Spesielt, med buss.. Kom hjem til et som vanlig bombet hus, siden Andrea er hjemme. GÅR det an å rote så mye?! Tydeligvis. Hun har besøk av kjæresten sin Thomas, og så heldig som jeg var, hadde de nettopp laget pizza. Så da ble det et stykke til meg også, som dere ser, mehe. Og kvaliteten på bildet er også betraktelig bedre, siden ENDELIG har klart å fått me meg speilrefleksen, haha. Glemmer det alltid! I dag var jeg oppe klokken 10.00, så hadde good tid til å pakke <3. Hver gang jeg skal ut døren, så er det alltid i et hastverk, og det slår søren meg ikke feil heller. Da blir det til at jeg selvfølgelig glemmer ting, men ikke i dag, heldigvis! Jeg og Joakim skal nemmelig ha en ny photoshoot, enten i morgen eller på mandag. Får se det litt an på véret. Også en fjelltur! Gleder meg sånn. LENGE siden sist. Er jo kommet hjem, siden jeg har jobbehelg, og vet dere hva? Jeg kjenner jeg gleder meg til å jobbe! Kjenner jeg begynner å savne de gamle på tunet hvor jeg jobber. Så skal bli kjekt å få komme på jobb igjen:) Jostein blir i Ålesund denne helgen også, for tror de hadde planer om å gå ut. Han får også besøk av Einar, og kanskje Nikolai som jeg forstod. Så han har plenti med selskap! Ikke ROT, mehe! MEN nå får jeg spise opp stykke før det blir kaldt, også skal jeg ut med Leo!

Speaks !

Legg igjen en kommentar

