Bloggr.no, hva f*** skal dette bety!?

Kan noen vær så snill å fortelle meg hva i alle dager det her skal bety? Jeg holdt på skrive et innlegg om bergensturen på mandag, skulle legge ut bilder, og DETTE møter meg.


Hva er det egentlig dette betyr ? kan jeg ikke legge ut mer bilder på bloggen?! Om så, så kommer jeg til å klikke. Da må jeg jo skifte plattform? Unødvendiiig!! hvorfor ikke ha ubegrenset med plass til bilder på blogg!? AAAh! Noen andre som har opplevd det her ? og er det noe jeg eventuelt kan gjøre for å få mere plass? Plis HJEElP

5 thoughts on “Bloggr.no, hva f*** skal dette bety!?

    • Seriøst? Så da er det ikke noe annet jeg kan gjøre med det? enten slette innlegg, eller rett og slett skifte plattform? FY så irriterende! Blogg.no har jo ikke sånn!? Har ikke de ubegrenselig!?

Legg igjen en kommentar

