HVOR burde jeg ta tatoveringen!? Trenger HJELP!


Herregud jeg er så USIKKER! Har endelig klart å bestemt meg for HVA jeg skal tatovere, og det endte med Rihanna sin » Never a failure, always a lesson», som dere ser. Men nå er problemet, HVOR. HVOR skal jeg ta den? Har tatt masse bilder av meg i dag, og lagt inn skrift for å se hvordan det vil se ut, og endte opp med disse 2. Og nå klarer jeg ikkeå velge mellom dem! Ååeh!

Skrifttype har jeg heller ikke bestemt meg for, men blir en av de her:

Enten Rihanna sin

Eller den her. (Funnet bilde på google)

Og det siste alternative, er den jeg har lagt inn på bildene av meg selv.

Trenger virkelig hjelp her altså!

One thought on “HVOR burde jeg ta tatoveringen!? Trenger HJELP!

Legg igjen en kommentar

