Nye favoritt knekkebrød!

Jeg tror jeg har prøvd omtrent alle knekkebrødene som finnes, men kom over disse her på butikken, som jeg IKKE hadde prøvd ut. Og de var kjempe gode! Står også at de skal holde deg mett lenger, og det kan jeg bare bekrefte med en gang, at det er sant! Spiser 2 sånne til frokost, og jeg holder meg mett ganske lenge av bare det! Akkurat nå, har jeg sånn kavir periode som dere ser. Bare det jeg har lyst på som pålegg, hah. Også så godt? Nam! Eneste er at det skulle vært LITT flere knekkebørd i pakken, for føler det går så fort tomt! Eneste ulempen hittil, menmen. Tenker å ta meg en tur ut å jogge i finevéire straks, dusj, rydde, også lage middag til Jostein når han kommer. Blir torsk i form eller kylling wok! Har ikke heelt bestemt meg enda, så vi får se.

Men snakkes!

2 thoughts on “Nye favoritt knekkebrød!

Legg igjen en kommentar

