Min egen, sunne versjon!

Bilde tatt fra http://www.godfisk.no

Det ble torsk til middag i dag, og det var jeg super fornøyd med. Var kjempe godt! Vi hadde egentlig tenkt og grille, sidne véiret var så fint, men jeg hadde så lyst å smake det her, at jeg klarte ikke å vente, hehe! Fant oppskriften på HER, men lagde den i en litt sunnere versjon! I den oppskriften på siden deres, skulle det blandt annet være poteter i, noe jeg da ikke spiser. (Glemte helt å ta bilder av det, så måtte som dere ser låne fra deres side) Så min versjon ble enkelt og greit slik:

– Blandet sammen brokkoli, paprika, sopp, løk og chilli la det nederst i formen

– Tømte så 2 bokser grovhakkede tomater over, og blandet det litt inn med grønnsakene.

– La over 5 torske filéer, og til slutt strødde jeg ost på toppen!

– Krydret også underveis med pepper, salt og hvitløk.

Ellers har jeg funnet ut at jeg skal begynne å trene på treningssentere på moa! Melde meg på sånne gruppetimer og sånn. Ser så gøy ut, og gleder meg veldig til å få prøvd det ut:) Tenker også og anskaffe meg en PT – Personlig trener, men da må først økonomien min på plass, hihi! Det ble aldri joggetur på meg i dag, siden ryddingen tok LITT lengre tid en jeg hadde regnet med. Men ble en liten styrkeøkt da, om ikke annet! Er helt dau etter armehevingene, haha. Jaja. Nå blir det tv kos med pus, så snakkes!

2 thoughts on “Min egen, sunne versjon!

Legg igjen en kommentar

