Nye møbler til gangen, endelig! Og i morgen, nytt mobil abonnement..

Ja, da har jeg klart og brukt ENDA mer penger i dag! Fant nemlig ut at det endelig var på tide å fylle inn veggen i gangen! Så da dro vi rett på Bohus når Jostein kom hjem fra skolen. Som dere ser, så ble det en sånn benk med 3 korger og et nyydelig speil. DET falt jeg bare for med en gang, ingen tvil! Har også vært så utrolig nydlig véir i dag, så en liten joggetur ble det også! Kom over det huset ned i bygda her, og jeg bare eelsker sånne! Åh! Ville hatt myye mer vinduer om det var mitt da, og litt annerledes, men konseptet liker jeg, veldig! Sånn ellers i dag, fikk jeg telefonrekingen min fra helvettes TELENOR. 1264 fuckings kroner. Går det an? Det skal ikke gå! Så det første som skjer i morgen, er at jeg kommer til å skifte abonnement! Har egentlig bindingstid til desember, men den er jeg villig til å bryte! Det vil vel ligge på rundt 1000 kr, men kommer til å tjene det inn igjen med å skifte uansett, så! ALDRI mer Telenor, aldri! Pratet med en Stian på Chess sine nettsider på sånn chat, og der hadde de en veldig grei pakke til en som bruker myye mobildata, mehe! En pakke som da vil gi meg FRI bruk av mobildata, 500 sms, 500 mms og 500 ringeminutter. + Spotify premium i 12 mnd. Det koster 348 kr per måned, så der vil jeg spare MYE! Så det er det FØRSTE jeg skal gjøre i morgen! Nå orker jeg ikke mer!

Sånn var veggen i gangen FØR møblene.

Og HVIPS. Møblene :-)

Likte SÅ godt dette speile! Åh♥

 

 

Legg igjen en kommentar

