Innkjøp for hele uken LØNNER seg.

På søndag var min siste dag som Ansatt i ukene på kulatoppen! Nå har jeg bare jobb annen hver helg hjemme, og er flyttet opp til Ålesund for en lang stund framover! Sendte inn noen søknader på jobb i går, så tenker med tiden at når jeg får en del jobb her, så slutter jeg med annen hver helg hjemme også. Ivertfall det som er planen:). Uansett. I går var jeg og Jostein på coop obs, og skulle handle inn mat til hele uken. Merker at DET lønner seg, virkelig. Så ble ganske mye til slutt, menmen! Har også merket at jeg ikke KAN være på moa uten å ikke bruke penger på ting. Ikke bra! klarer liksom ikke bare å SE på ting. Føler jeg MÅ kjøpe om det er noe jeg vil ha! Så i går ble det også noe nytt:

Var ikke så mye, men still. Fortsatt penger, mehe. Så SÅG jeg på noe jeg også hadde lyst å kjøpe, men jeg klarte faktisk å beherske meg. Jostein skulle klippe seg klokken 7 på cancam, og da ble jeg selvfølgelig stående der og se på alle hårpruduktene. GADDAMN der er så mye jeg ville prøve!

NAM. Elsker elsker elsker dette.

Også må jeg også få legge til at véret i går var helt fantastisk. NYDELIG.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

