Bilderas del 2 av en syk uke!

Kabbiings

Dagen derpå = Rydding..

Og ja, jeg lurer jeg også! HAR NOEN SPYDD I VASKEN!?

Og ja, jeg lurer jeg også! HAR NOEN SPYDD I VASKEN!?

hahahha. badass kids

hahaha. badass kids

Var og besøkte kattene til Renate en dag, og de var jo NYDELIGE!

 

Ja, det ser ut som jeg holder på å drepe den!

Voksing på G

Chatroulette is ALWAYS fun!

Hadde glemt å hentet posten på en stund, og i går forgårds var det jammen på tide! Var så fult at jeg nesten ikke fikk det ut, hah!

 

Sånn da! Da var alle bildene ute fra forige uke! Å være Alene hjemmer er jo awesome! Jaja. Egentlig skulle jeg vært ute nå og nytt det siste av solen for i dag, men istedenfor sitter jeg her.. Typisk. MEN, er ikke for sent enda da! Skal ta meg en tur ut etter dette innlegget tenker jeg! Jostein er ute å fisker med Einar, og kjenner jeg han rett, så ser jeg vel ikke så mye av han i kveld, hehe. Deilig og være alene også kjenner jeg, så egentlig så håper jeg at han bare blir lenge :D. SISTE dagen min på jobb i morgen! Off, kjenner det blir litt sånn trist! Kommer til å savne alle kollegaene og brukerene! Men er ikke HELT slutt enda da, skal fortsatt hjem annen hver helg og jobbe da. Stor forskjell blir det ivertfall! Fra og jobbe omtrent 4 -6 dager hver uke, i et år(!), til annen hver helg! JAJA. Nei nå må jeg ut! snakkees

Legg igjen en kommentar

