Bilderas del 1 av en SYK uke!

Vi er 3 stykker som går inn på polet for å handle alkohol. Alle er 20. Jeg hadde selvføgelig glemt kortet mitt, så Jostein skulle kjøpe for meg, men jeg måtte likevel bli med inn for å vise hva. Jostein fikk kjøpt det jeg skulle ha, og vi gikk ut for å vente på Joakim. Verken jeg eller jostein fikk noe annet en drikka når vi gikk derifra, mens JOAKIM, hahaha. FIkk med seg DENNE lappen! En lapp hvor det står at det er ulovelig og straffbart å kjøpe drikke til mindreårige! HAHAH. dør !

Kjøler ned hånden etter å ha hoppet fra trampolina og rett ned i en HEKK..

Denne uken har jeg vært hjemme alene som sagt, og den har vært så gøøy! Litt drama, hahahha, men ellers bra! På lørdag, hadde vi fest nr 1, og vi spilte Dear or Truth på som var en APP som Inga hadde lastet ned! Hah, og DER var mye sykt. Dere ser blant annet at Renate måtte ta ta av sokkene på Inga, ved BARE å bruke munnen! Og Joakim måtte Gå ut i byggefeltet innført i BARE badekåpe og sko/sokker! Syk Syk kveld! haha! Kommer en Del 2 også, siden det var så mye bildeeer! Så nå skal jeg lage til Del 2 innlegget også! Speaks

 

Legg igjen en kommentar

