Party at my house tomorrow!

Ja, da er vi komt hjem til helgen, og GJETT om jeg fikk sjokk da vi kom!!
Før jeg dro til Ålesund, så hadde pappa begynt å male huset hvitt utvendig. Vi har et ganske stort hus, så trodde egentli ikke han kom til å bli ferdig i løpet av sommeren, siden han maler helt alene. Men GJETT hva han har klart og gjort? Han er jo ferdig å male HELE huse for f***! Jeg ble så sjokkert! Og nyydelig fint ble det også. FLINKE pappa’en min!:) Og enda mer sjokk fikk jeg da jeg kom INN døra. (Pappa og søstra mi er i syden. De har vært der 1 uke, og har en uke til igjen). Før de dro til syden i forige uke, så har hun ryddet heeele huset inne, mens pappa tydeligvis har styrt på ute! Andrea er liksom kjent for å være, tja. VERDENS største rotekopp!? også kommer jeg hjem til et så ryddig og reint hus? måtte se nøye etter flere ganger, og passe på at jeg ikke såg syner, haha. Neimen FLINKE er de. Det var SYKT deilig! Håper dere klarer å holde det sånn Andrea!:) Uansett da. Denne helgen er de siste dagene i mine 3 uker med ferie idyll. BUHU. Det har gått så ALT for fort!. Så i morgen blir det fest.Feire at Jokkim ble 20 forige søndag, og også en liten siste sammenkomst, fordi Inga og Vegard mest sannsynlig flytter til stavanger neste uke. Så i morgen blir bra! Etter helgen reiser Jostein opp igjen til Ålesund, mens jeg må bli igjen her, og fortsette sommerjobben! Har kun EN fridag neste uke, og det er onsdag. De siste 3 ukene har jeg bare slasket, sovet lenge, og ikke gjort den dritt. Også skal jeg begynne RETT på med en hard uke:( JAJA. Jeg dør vel ikke. Nå skal jeg se mer håndball, høre musikk, å nyte stillheten. Jostein er på besøk hos Einar og Nikolai, og kommer vel ikke før sent i natt. Så da blir det litt Marcela tid, og godt er det, tehe. Men snakkes

Det her er det jeg har på meg i dag, bare at jeg har joggebokse. Det vil si, chill stil. loveit ♥

 

Legg igjen en kommentar

